Тема програми: Виготовлення і складання столярних виробів середньої складності з деревини м'яких і твердих порід.
Тема уроку: Виготовлення табурета.
Мета уроку:
навчальна - формування умінь та навичок по виготовленню деталей табурета та складання їх в готовий виріб;
узагальнення та систематизація знань та умінь при виготовленні деталей табурета;
вдосконалення практичних навичок і трудових прийомів при складанні табурета.
розвиваюча – активізувати пізнавальну діяльність учнів, розвивати професійне мислення, самостійне прийняття рішень, творчий підхід до поставленого завдання;
виховна – виховувати повагу до своєї професії, почуття відповідальності за якість виконаних робіт, ініціативності.
Тип уроку: вдосконалення умінь та формування навичок
Форми проведення уроку: гра, виконання індивідуальних робіт
Дидактичне оснащення уроку: зразок виробу, заготовки, деталі, алгоритми, кросворд, інструкційні картки
Матеріально – технічне оснащення уроку: обладнання столярно майстерні, інструменти для індивідуального користування, мультимедійний проректор, диск
Методи навчання : словесні – бесіда,пояснення;
наочні – демонстрація трудових прийомів,
демонстрація зразків, спостереження учнів;
практичні – вправи з виконання трудових операцій
Міжпредметні зв’язки :
Технологія столярних робіт, ТРДВ, матеріалознавство, охорона праці, геометрія, алгебра, креслення
І. Організаційна частина:
а)перевірка присутності;
б)перевірка робочої форми;
в)допуск з техніки безпеки
ІІ.Вступний інструктаж:
1)повідомлення теми уроку:(слайд І)
Тема нашого уроку: «Виготовлення табурета»
Сьогодні ви навчитесь виготовляти табурет. Вдосконалите практичні навички і трудові прийоми обробки деревини
2)повідомлення мети уроку: (слайд 2,3 )
Мета нашого уроку:
навчальна - формування умінь та навичок по виготовленню деталей табурета та складання їх в готовий виріб;
узагальнення та систематизація знань та умінь при виготовленні деталей табурета;
вдосконалення практичних навичок і трудових прийомів при складанні табурета.
розвиваюча – активізувати пізнавальну діяльність учнів, розвивати професійне мислення, самостійне прийняття рішень, творчий підхід до поставленого завдання;
виховна – виховувати повагу до своєї професії, почуття відповідальності за якість виконаних робіт, ініціативності (Оголошення мети уроку).
3) актуалізація знань, умінь, навичок:
При повторенні вивченого матеріалу, ми використаємо гру «Мікрофон» (додаток 2). Я задаю перше питання учню, він дає відповідь і ставить запитання ішому учневіі т.д. За правильні відповіді будуть зараховані бали, які будуть накопичуватись протягом уроку і заноситись в таблицю, а на заключному інструктажі кожному учневі буде виставлена оцінка.
4) пояснення нового матеріалу:
а) Теоретичне пояснення з застосуванням мультимедійного проектора.(відео)
б) Самостійне опрацювання матеріалу за інструкційно – технологічною карткою (додаток 4).
в) Теоретичне пояснення з показом трудових прийомів виготовлення табуретки.
5) Закріплення нового матеріалу:
а) Я задаю питання, хто швидше підніме руку – той дає відповідь і отримує бал.
б) Скласти алгоритм виготовлення табурета (додаток 5).
На це завдання вам дається 3хв (учням роздаються пусті графи алгоритмів). Перевіряємо правильність алгоритмів – на мультимедійній дошці.
в) «Розвязати кросворд». Учні отримують кросворди (додаток 6). На мультимедійній дошці кросворд для перевірки. Персональні дані заносяться в таблицю (додаток 6), які будуть розглянуті на заключному інструктажі.
ІІІ. Поточний інструктаж:
1. Видання завдань для самостійної роботи по виготовленню табурета.
2. Обхід з метою перевірки правильної організації робочих місць, правильності виконання робочих прийомів, правильності здійснення самоконтролю.
3. Обхід з метою перевірки дотримання правил безпеки праці при роботі у столярній майстерні.
4. Обхід з метою надання учням, у яких виникли труднощі під час виготовлення табурета.
ІV.Заключний інструктаж:
-підведення підсумків роботи за день;
-аналіз допущених помилок. Причини їх виникнення та методи усунення;
-оголошення оцінок, їх об’єктивне обгрунтування (додаток 6);
-відмітити та продемонструвати кращі роботи учнів;
-оголошення домашнього завдання.
Додатки
Презентація уроку
Демонстраційне відео
Комментариев нет:
Отправить комментарий